معرفی بازی | نبرد در جنگل مرموز
  • کد مطالب: ۱۶۶۵۶۴
  • /
  • ۲۱ تير‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷

معرفی بازی | نبرد در جنگل مرموز

در این بازی به جنگلی مرموز خواهیم رفت که اتفاق‌های عجیب و غریبی در آن رخ داده است و حیوانات مختلفی در آنجا اسیر شده‌اند.

در این بازی به جنگلی مرموز خواهیم رفت که اتفاق‌های عجیب و غریبی در آن رخ داده است و حیوانات مختلفی در آنجا اسیر شده‌اند.

در بازی «مبارز کوچک» شما در نقش قهرمانی هستید که برای پیدا کردن حیوانات گمشده وارد جنگل می‌شوید و به مبارزه با شخصیت‌های خبیث داستان و غول‌های آخر هر مرحله می‌پردازید.

داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که یک جادوگر بدجنس با آلوده کردن آب با محلول جادویی خود، اتفاقات عجیبی را در جنگل رقم زده است. حالا شما به عنوان قهرمان ماجرا، باید به کمک حیوانات جنگل بروید و جادوگر را شکست دهید.

جنگل بخش‌های مختلفی دارد و باید با ورود به هر بخش، ابتدا موجودهای خبیث ضعیف‌تر را شکست دهید و زمانی که به اندازه‌ی کافی نوار تجربه‌ی شما در آن منطقه از جنگل پر شد، به سراغ غول نهایی آنجا بروید و به مبارزه بپردازید.

با شکست دشمنان، بازی به شما سکه‌هایی را به‌عنوان جایزه می‌دهد. با استفاده از این سکه‌ها می‌توانید سلاح‌های مختلفی را که دارید ارتقا دهید تا بتوانید به سراغ مبارزه با دشمنان قوی‌تر بروید.

شخصیت شما در بازی قدرت‌های ویژه‌ای هم دارد که با استفاده از سکه‌های به‌دست‌آمده در هر مرحله، باید این قدرت‌ها را هم بیشتر و بهتر کنید. هرچه بیشتر به دل این جنگل مرموز بروید، دشمنان قوی‌تری به سراغ شما خواهند آمد.

اما اگر سلاح‌هایتان را قدرتمند کنید، می‌توانید از پس همه‌ی آن‌ها برآیید و حیوانات گرفتار در دل جنگل جادوشده را نجات دهید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.